Внаслідок уповільнення темпів зростання рекламного ринку, вже цього року медіа можуть недобрати до 10% запланованих коштів.
Менше, ніж очікували
Відлуння
світової фінансової кризи докотилося до українського ринку. Літні
оптимістичні заяви про «перенесення» рекламних бюджетів на осінь, були
лукавством з боку рекламістів, які чи то не хотіли зізнаватися, чи то
не визнавали, що бюджети зрізаються. Зараз уже очевидно, що скорочень
зазнали такі категорії: фінанси і все, що пов’язано з кредитуванням,
авто, ритейл, мобільні оператори, частково фармацевти, частково FMCG. У
неофіційній розмові один із представників рекламної індустрії зазначив,
що навіть найбільший рекламодавець Procter&Gamble зменшив видатки
на рекламу. Пояснюються ці корективи тим, що рекламодавці завжди
орієнтуються на обсяги продажів. А оскільки інфляція та фінансова криза
вдарили по платоспроможності громадян, компанії,
... Читать дальше »