Стартує виборча кампанія, яка принесе медіа не менше
$100 млн і має зняти проблему рекламних недоборів унаслідок фінансової
кризи. Найбільше грошей дістанеться телебаченню, далі – пресі, на
третьому місці – радіо.
Розпуск
парламенту і призначення на 7 грудня позачергових виборів до Верховної
Ради найрадісніше сприйняли трударі медіасфери. Адже фінансові вливання
у вигляді плати за політичну рекламу й агітацію стали настільки звичним
щорічним явищем, що відмовитися від цих коштів надзвичайно важко.
Офіційно виборчий процес розпочався з дня опублікування указу
Президента, тобто з 10 жовтня. Тепер політичні партії та блоки,
зареєструвавшись у ЦВК і відкривши рахунки виборчого фонду,
можуть
розпочинати передвиборну кампанію. Проте, у ЗМІ політичні сили
розпочнуть рекламуватися тільки після того, як медіа розберуться із
цінами. За законом ЗМІ мають трохи бі
...
Читать дальше »