РА Успех
Форма входа
Календарь новостей
«  Декабрь 2008  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Поиск
Друзья сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Пятница, 17.05.2024, 06:35
Главная » 2008 » Декабрь » 03

Внаслідок уповільнення темпів зростання рекламного ринку, вже цього року медіа можуть недобрати до 10% запланованих коштів.

Менше, ніж очікували
Відлуння світової фінансової кризи докотилося до українського ринку. Літні оптимістичні заяви про «перенесення» рекламних бюджетів на осінь, були лукавством з боку рекламістів, які чи то не хотіли зізнаватися, чи то не визнавали, що бюджети зрізаються. Зараз уже очевидно, що скорочень зазнали такі категорії: фінанси і все, що пов’язано з кредитуванням, авто, ритейл, мобільні оператори, частково фармацевти, частково FMCG. У неофіційній розмові один із представників рекламної індустрії зазначив, що навіть найбільший рекламодавець Procter&Gamble зменшив видатки на рекламу. Пояснюються ці корективи тим, що рекламодавці завжди орієнтуються на обсяги продажів. А оскільки інфляція та фінансова криза вдарили по платоспроможності громадян, компанії, ... Читать дальше »
Просмотров: 1307 | Добавил: yspex | Дата: 03.12.2008 | Комментарии (0)


Copyright MyCorp © 2024Сделать бесплатный сайт с uCoz